Delegacije italijanske kompanije Manjeti Mareli dolazi danas u Kragujevac i Beograd gde bi sa nadležnim u Vladi Srbije trebalo da osnuju zajedničku firmu koja će tokom naredne godine u Kragujevcu da izgradi potpuno novu fabriku, a u pogonu Mehanička obrada kompanije Fijat automobili Srbije instalira jednu proizvodnu liniju. Ovim se definitivno potvrđuje da, nakon Fijata, dolazi njegov najznačajniji dobavljač Manjeti Mareli, koji posluje u sastavu Fijat grupe. Kompanija Manjeti Mareli i Vlada Srbije potpisali su krajem maja ove godine sporazum o otvaranju industrijskih pogona Marelija u Kragujevcu. Prema tom sporazumu Italijani bi trebalo da izgrade novu fabriku u jednoj od industrijskih zona, na nekoliko kilometara od kompanije Fijat automobili Srbija. Ranije je najavljivano da će fabrika biti izgrađena u industrijskoj zoni Skladište dok je nedavno konačno odlučeno da će taj pogon ipak biti lociran u budućoj slobodnoj bescarinskoj zoni u Korman polju.
Delegacije italijanske kompanije Manjeti Mareli dolazi danas u Kragujevac i Beograd gde bi, saznaje naš list, sa nadležnim u Vladi Srbije trebalo da osnuju zajedničku firmu koja će tokom naredne godine u Kragujevcu da izgradi potpuno novu fabriku, a u pogonu Mehanička obrada kompanije Fijat automobili Srbije instalira jednu proizvodnu liniju.
Ovim se definitivno potvrđuje da, nakon Fijata, dolazi njegov najznačajniji dobavljač Manjeti Mareli, koji posluje u sastavu Fijat grupe.
Kompanija Manjeti Mareli i Vlada Srbije potpisali su krajem maja ove godine sporazum o otvaranju industrijskih pogona Marelija u Kragujevcu. Prema tom sporazumu Italijani bi trebalo da izgrade novu fabriku u jednoj od industrijskih zona, na nekoliko kilometara od kompanije Fijat automobili Srbija. Ranije je najavljivano da će fabrika biti izgrađena u industrijskoj zoni Skladište dok je nedavno konačno odlučeno da će taj pogon ipak biti lociran u budućoj slobodnoj bescarinskoj zoni u Korman polju.
U toj fabrici u kojoj će tokom naredne godine posao dobiti oko 400 radnika u prvoj fazi njenog rada biće instalirane dve osnovne proizvodne linije. Na jednoj će se proizvoditi značajni mehanički sklopovi, kao što su prednja i zadnja vešanja i ostalo, a na drugoj izduvni sistemi. Vrednost ove investicije je oko 60 miliona evra, pri čemu će Italijani da investiraju 50 miliona evra, a država Srbija 10 plus 3,2 miliona evra kojima će da stimuliše otvaranje radnih mesta.